9.5.12

Time out

Nå er jeg så lei av å sitte med skolearbeid. Det er nesten så jeg ikke gidder skole til neste år. Jeg har brukt opp all arbeidslysten min på to år. I dag måtte jeg bare ta meg et par timer pause med litt lesing og litt ikke-skole-relatert internettsurfing. For tiden (eller de få timene jeg har til rådighet i løpet av en uke) leser jeg "Jeg skal gjøre deg så lykkelig" av Anne B. Ragde. Jeg er trønder vet du. Må lese trønderlitteratur. Det er en veldig fin bok om å bo i blokk på 60-tallet.


Jeg tok meg forsåvidt også skolefri i helga, med bursdagsfeiring. Lenge siden jeg har kost meg så mye som jeg gjorde på lørdag. Det ble en vellykket feiring. Også fikk jeg et lite tilskudd i bursdagsgave av mor og far, så nå har jeg kjøpt med speilrefleks! Har bare ønsket meg det i fem år ca. Jeg er ikke så stor på sparer'n.

Her en en liten sneak peak på hotelloppgaven min. Må være lov til å skryte litt etter 204 timer med jobbing. Bokstavelig talt.


Nå er det tilbake til jobbing. Har heldigvis snus, m&m's og verdens søteste kanin i armkroken.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar