4.9.12

Pow!

Besøkstallene mine føyk plutselig i været for en ukes tid siden. Det gir meg prestasjonsangst, så det er fullt mulig at det blir stillere fra meg en liten tid framover. Jeg blir aldri enig med meg selv om hvordan bloggen skal se ut, og jeg har brukt latterlig mange timer i Photoshop for å få til en brukbar header. Foreløpig har jeg ikke kommet noen vei, men jeg har heller ikke brydd meg noe særlig, fordi det var så få som var innom. Men, ææh, nå må jeg liksom få til noe her da! Det blir vel våkenatt med meg, Photoshop og Spotify. Jeg følte meg forresten seksti år i stad, for jeg fant ut at Miles Davis ikke var så ille musikk å høre på når man skriver. Men så byttet jeg ut joggebuksa med en kjole, og plutselig følte jeg meg ikke seksti år, men som Carrie Bradshaw! Magisk hva musikk kan gjøre altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar