10.9.12

Smart arbeidsstasjon

Arbeidsbordet mitt ser helt forferdelig ut når jeg ikke har arbeid å gjøre. Det står det bare og samler opp skrot som jeg ikke orker å legge der det skal være. I tillegg så er det enormt. Flaks at jeg ikke betalte for det, men fant det i bakgården til leiligheten jeg bodde i før, så jeg kan kaste det når som helst uten å få dårlig samvittighet. Men det er jo kjekt å ha et arbeidsbord når man faktisk har bruk for det. Selv om det kanskje ikke blir så ofte framover.
Men denne folkens! Den var lur den. Jeg lurer på om jeg skal prøve å lage et slikt bord selv, selv om jeg knapt har tatt i en sag de siste ti årene. Vet ikke om snekkerkunnskapene fra trehyttestadiet fortsatt sitter inne. Men det er verdt et forsøk.





Bilde fra urbanpeek.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar