5.10.12

Jeg sitter å forhåndsskriver 21736271 innlegg nå, siden jeg mest sannsynlig ikke får så mye tid til slikt når jeg begynner å jobbe. Jeg finner så mye inspirerende rundt omkring på internett for tiden, så da er  det bare å kjøre på. Jeg skulle ønske jeg var like flink til research da jeg gikk på skolen, men man lærer så lenge man lever.

Hva er det mest interessant å lese om (se på) her inne? Bilder fra ferdige interiørprosjekter, DIY-tips, inspirasjonsbilder..? Jeg blir ofte veldig opphengt i enkelte ting, så noen måneder kan det gå veldig mye i hobby og gjør det selv-prosjekter, og andre ganger kan det være kun fine bilder jeg finner rundt omkring. Kom med innspill please!



Og siden jeg ikke har et passende bilde. Her er et bilde av Emma som sitter barnevakt for Bobby i sommer.

1 kommentar: