11.11.12

Fargerikt

Jeg hadde en kunde i dag som var helt sjokkert over hvor mye svart, hvitt og grått vi hadde på fliseavdelingen. Hun var på leting etter farger, og det var skremmende lite jeg hadde å tilby. Men når jeg tenker over det, så er det jo litt rart at vi nordmenn som lever i mørket og er omgitt av hvit snø halve året, i tillegg vil ha det så dystert og fargeløst innendørs? Det burde ha vært motsatt. Det har vel mye å gjøre med kulturen og livsstilen vår. Vi er ikke så vågale, og vi er livredde for å stikke oss ut. Og personlighet gjenspeiler seg vanligvis både i stilen og interiøret til folk. Jeg håper jeg klarer å bruke farger når jeg skal innrede min egen leilighet en dag. I mellomtiden samler vi inspirasjon.

















Trykk på bildene for å komme til kilden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar