5.6.13

IKEA

Jeg var på IKEA her en dag for å se på de nye kjøkkenutstillingene (var der egentlig for å kjøpe pølse og se i billigkroken), og jeg tror jeg fant drømmekjøkkenet mitt. Jeg skal jo egentlig ikke like IKEA. Interiørdesigner and shit, too cool for IKEA, men det er ikke til å stikke under en stol at IKEA er dritlurt, og billig! Etter å ha sett meg litt rundt ble jeg faktisk ikke så negativt innstilt til å innrede leiligheten min i hundre prosent IKEA. Men det er nå. Om et år sier jeg sikkert "Åh, det der er jo såå IKEA da". Men jeg nyter det så lenge kolleksjonen er ny og frisk.




Og med det samme vi er i gang så er jeg bittelitt forelska i denne stolen. Jeg vet ikke om jeg hadde klart og pull it off, men den kunne ha blitt veldig fin sammen med de riktige tingene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar