28.11.13

Den store ønskelista 2013

Trommevirvel!


Først, fine ting og tang som jeg egentlig ikke har så veldig bruk for, men som er greit å ønske seg til jul nå i fornuftige sparetider.

1. Sengesett og putetrekk til hotellpute (70x100). Jeg fant dette trekket på Kid, men det kostet unødvendig mye. Sengesett i blått synes jeg er fint, og sterke eller mørke farger generelt.
2. Dermalogica Intensive moist krem.
3. Klassikerne fra Barnes & Noble. De har litt av utvalget på Ark også, men selvfølgelig billigere og bedre utvalg på nettbutikken til Barnes & Noble. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke jeg ønsker meg mest, men samlingen av Charles Dickens ligger muligens på toppen. Diverse bøker er alltid en vinner. Jeg leser det meste utenom krim.
4. Nytt staffeli som ikke er feltstaffeli. Har et feltstaffeli som bekker og sklir ned og løsner og det er ikke måte på. Jeg trenger et som er litt mer stabilt.
5. Happylights fra Browns (sirkus shopping), i nøytrale farger.
6. Høytallerhylle fra Kreafunk i hvit.
7. Diverse stearinlys. Den første er Voluspa french cade lavender (selges på Royaldesign.no). Den i bronse er fra Tom Dixon (selges bl.a på Rom til rom), den er altfor dyr, men ting i bronse generelt er greia for tiden. Hodeskallen er også altfor dyr, men den selges i alle fall her.
8. Tynne ringer i forskjellige størrelser, helst i rosegull, men gull er også fint. Finnes en god del på Etsy, i alle prisklasser. Finnes vel også en del i butikker i Trondheim etter hvert tror jeg.


Også var det den "fornuftige" delen da. Det finnes jo en del ting jeg faktisk trenger også! Greit å ha noe å fylle opp flyttekassene med når den tid kommer.

1. Vinglass fra Iittala. Serien heter Essence.
2. Brødboks fra Stelton i hvit (selges på Kitchn).
3. KitchenAid kjøkkenmaskin og blender, i rosa så klart.
4. Diverse kjøkkenutstyr. Jeg trenger alt. Stekepanner, kasseroller, bestikk osv. 

Også finnes det jo tusen ting jeg ikke vet at jeg ønsker meg. Jeg er glad i fine ting vet dere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar