17.1.14

Update

Jeg ligger hjemme med influensa, og har hatt tid til å raide internett opp og ned og bak og fram for interiørinspirasjon. Jeg har funnet mye fint stoff til bloggen, men jeg er bare enda mer deprimert over tanken på at drømmeleiligheten mest sannsynlig ligger 35 år pluss fram i tid. Jeg burde egentlig ta et par handykurs, slik at jeg kan bygge møbler selv. Men, jeg har erfart gjennom 24 år med meg selv at det sjeldent står på viljen eller evnen til å starte på store prosjekter, men å faktisk få ting ferdig. En ny og MYE bedre idé slår gjerne til før jeg er halvveis. Jeg får bare fortsette å spille lotto, og krysse fingrene.

Nå skal jeg leke meg litt med photoshop, og se om jeg får endret litt på designet her inne. Det er jo nytt år! Tid for forandring. Og siden kjæresten er bortreist, jeg har rundet Netflix og lest litt for mange bøker er det på tide å være litt kreativ.







Bilde herfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar