12.3.16

Fra grått til turkis sofabord

Helt siden vi flyttet inn har jeg hatt lyst til å male sofabordet vårt. Det ble for grått og kjedelig, og siden det er et billig bord så har det ikke så mye å si om jeg endrer fargen. Fargen jeg valgte var R0.30.30 fra Nordsjø sitt eget fargekart 3031 Color. Malingen jeg brukte heter Ambiance Superfinish 40. Det er definitivt den beste malingen å bruke til møbler. Jeg har brukt denne på alt av møbler, lister og dører i leiligheten som jeg har malt selv, og malingen flyter ut så fint at det ser ut som det er fabrikkmalt. Jeg måtte dessverre male en ny runde etter at jeg trodde jeg var ferdig, da vi tok i bruk bordet litt for tidlig. Det ble et par ringer etter frokostfatene, så nå står det til tørk på nytt. Håper det blir bra til i morgen.








Bilder: Meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar