28.11.12

Den store ønskelista

Jeg ligger hjemme og sutrer fordi jeg er syk i dag, så da passer det bra å lage ferdig ønskelista som har ligget her uferdig i to måneder. Jeg vet at jeg er alt for gammel for ønskelister, men juletradisjoner skal man ikke tulle med.


Dere som er veldig veldig glad i meg, og har veldig mange flere penger enn meg, trenger ikke å scrolle videre.


1. Sengesett er noe jeg alltid har bruk for. Dette fra h&m home var superfint, men det finnes sikkert mye annet fint også. Hvis noen lurer, så har jeg ikke dobbeldyne, kun en dyne. Forever alone. 
2. Duftlys fra Voluspa! De lukter så godt, også er de fine å se på! Leter man litt på nettet så finner man dem ganske billig, men de selges på Suuz i Trondheim og på Nelly.
3. Jeg så denne lille veska på Cubus en dag, men da hadde jeg allerede kjøpt meg veske, så jeg hadde ikke samvittighet til å kjøpe en til. Men jeg har fortsatt lyst på den. 
4. Pantonekopper! Jeg ønsker meg ALLE! De selges i sett på Pantone.com, og en og en kopp på Urban Outfitters. Farge er ikke så viktig, for jeg vil ende opp med alle til slutt. 
5. Morgenkåpe. Denne er fra Gina Tricot, og det er faktisk den eneste butikken jeg har funnet disse på i år. Jeg har allerede en vintermorgenkåpe, men den er for varm for sommeren. 


1. Hårkur og div produkter til håret. Jeg kan ingenting om hår. Det eneste jeg vet helt sikkert er at det skal vaskes med sjampo, også kan man bruke balsam etterpå.
2. MD Formulations face and body scrub. Finnes for eksempel her.
3. Concealer fra YSL. Fargen husker jeg ikke, men jeg er vanligvis ganske bleik. 
4. Brynblyant fra YSL. Her husker jeg heller ikke fargen, men jeg tror ikke det var så mye å velge mellom. Jeg har i alle fall en som er veldig mørk, nesten gråbrun. 



1. Bøker er alltid koselig å få. Det eneste spesifikke jeg kommer på er boka til Linnea Myhre (ja jeg er fjorten år), men ellers så liker jeg alt som er koselig eller morsomt. Og bøker som er fine. Fine bøker er som oftest bra. 
2. Av vin blir du fin.
3. Smykker får man aldri nok av. Jeg foretrekker korte og store smykker, men alt med måte. 



Jeg elsker jula!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar