2.12.12

Søndag

Jeg har tidenes mest avslappende søndag. Levende lys, dyne, musikk og internett i fanget. I dag skal jeg gjøre absolutt ingenting. Uka har gått med til jobb, julegaveplanlegging og julegavehandling, som egentlig kun ble handling til meg selv. Fant endelig en kjole som passer ok til julebord. Hun i kassa antydet at jeg ikke kom til å bli den eneste i den kjolen i desember, men den er fra Gina, og jeg jobber ikke med noen under 18, så jeg satser på at det går bra.

Den passer i alle fall til både julebord, juleaften og nyttårsaften, så hvis jeg ikke finner noe annet før jul, så klarer jeg meg. Det eneste som mangler er et par nye sko. Jeg kunne tenkt meg noe med farger til denne kjolen. Men, vi får se hvor mye penger som står igjen til slutt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar